I Love 1D

czwartek, 21 lutego 2013

Jestem i zawszę będę ♥

Cześć! Nie napiszę na razie imagina, bo jest późno i mam tylko chwilkę na napisanie posta. Sorki, że nie pisałam postów, ale miałam szlaban (niegrzeczna ja xD). Jutro wstaję z rana (ok.9-11 ;D) i piszę albo drugą cześć o Niallu, albo imaginy z gifami, nigdy nie pisałam imaginów z gifami, więc jak będą nie za fajne proszę piszcie. Od poniedziałku postaram się pisać codziennie posty ;)I oczywiście dziękuję za moje wymarzone 148 wyświetleń! Musimy to uczcić jakimś zacnym imaginem ;D Oczywiście dziękuję za komenty i głosy, każdy głos i komentarz się liczy. Pozytywny lub nie. Dobra kończę, muszę wziąć prysznic, bo jutro jadę do cioci. Blog mi szwankuje, i postaram się jutro jak najszybciej to wszystko poprawić, pa, bo mam minutę na wyłączenie PA PA !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz