I Love 1D

poniedziałek, 18 marca 2013

Harry cz.1 pamiętnik

Hejoł, dziś imagin o Harrym, na wasze żądania. Jutro o Niallu. I jak z głosów wynika, muszę częściej pisać imaginy. Wiem o tym ;-/
Miałam napisać posta u koleżanki, ale ma takie lagi, że wolałam nie pisać. Ten imagin przedstawiony jest jako pamiętnik, dziennik. 
Więc łapcie imagina:

15.07.2013r. godz.20.20.


 Drogi pamiętniku..... itd....... itd. Wiesz że mam narzeczonego - Harrego Stylesa. Dawno nie pisałam w pamiętniku, więc chciałabym to nadrobić. Jestem piosenkarką, moja kariera się bardzo szybko rozwinęła, i to właśnie dzięki pójściu do słynnego programy telewizyjnego - X-Factor. Poznałam tam Harrego i całą resztę zespołu. Harry oczywiście od razu mi się spodobał. Bardzo ich lubiłam, często wygłupialiśmy się będąc w programie. Bo przecież - Zabawa to podstawa! Później ja i Harry zaczęliśmy ze sobą chodzić. Potem Harry mi się oświadczył, po prostu życie jak z bajki. I oczywiście jak jeszcze nie byłam narzeczoną Harrego to rozwijałam swoją karierę. Chłopcy wraz z moim chłopakiem bardzo mi pomagali, przed koncertami, byli zawsze przy mnie. Ja również bardzo ich wspierałam. Nie wiedziałam że ta bajka, tak szybko się skończy... Wracam do teraźniejszości: Ja i Harry nie przebywamy w swoim domu od kilku miesięcy, jesteśmy razem, bo Harry powiedział że musi odpocząć i się wyluzować, bo ma ciągle trasy koncertowe itp. I wyjechał sobie na Hawaje z kumlami z zespołu. A ja?! Ja też co chwilkę mam jakieś koncerty, trasy koncertowe, nagrywanie płyt, próby! Nie wiem co dalej będzie z nami Ciągle widzę w gazetach na pierwszych stronach coś typu: ''Czy Harry Styles ma nową dziewczynę?, Tak bawi się zespół One Direction!, Czy Harry i [T.I] są nadal razem?'', najchętniej bym podarła i spaliła na stosie te gazety... Coraz częściej ludzie patrzą na mnie z dziwną miną, lub przysyłają listy lub sms-y z groźbami. Już kilka razy zgłaszałam to na policję, ale tylko raz znaleźli i zamknęli faceta,który mi groził. Moje życie to nie bajka, przepraszam dzwoni do mnie telefon. Pa pamiętniku!

16.07.2013r. godz.12.12.

Witam cię mój pamiętniku....... itd..........itd. Ten telefon co wczoraj musiałam przez niego przerwać pisanie był od Harrego! W sumie nie wiem czy mam się cieszyć, czy obrazić, że jakoś teraz zachciało mu się zadzwonić. Zapewne się nudził i dlatego zadzwonił, nie jestem pewna czy go kocham czy nie...

29.07.2013r. godz.17:17.
 Hej pamiętniku.... itd.... itd. Harry przyjechał do mnie. Już lepiej było jak siedział tam na Hawajach. Teraz ciągle się kłócimy. Co chwilę. Jednak znam odpowiedź na pytanie w ostatniej zapisce:''Nie kocham Harrego, zamierzam z nim zerwać...''...

Ok mam posta o Harrym z głowy, następna część będzie jutro lub pojutrze, i uważam że będzie w postaci zwykłego imagina. I napiszcie w komentarzu, czy takie wam się podobają. Mam rekolekcje ;-/ Ok, do jutra!   

1 komentarz:

  1. ojej :c to smutne >,< ale następny post to będzie kontynuacja tego? ;o bo ja jestem za! :D

    OdpowiedzUsuń