I Love 1D

środa, 6 marca 2013

Liam cz.1 Brat przyrodni ;)

Hej, napiszę krótkiego imagina o Liamie. Taki zwyczajny, wymyślam sama, na poczekaniu, jedząc kiszonego ogórka xD I jeszcze chciałam powiedzieć, że robię imaginy na zamówienie. Piszcie na: sweet_kaya@o2.pl i mam instagram (jak wiecie co to) nick to kajuuusia. A swój skype podam kiedy indziej ;) Dobra koniec informacji, bo kwasi mnie od ogórka xp

 Jest normalny dzień, czyli dokładniej siedzisz w domu sama (do cholery gdzie są rodzice?), grasz na laptopie, słuchasz One Way Or Another i jesz twixa. Jesteś fanką One Direction (Liama) i swoich żółwi: Stefcia i Krzyżówki. Chciałabyś żeby 1D zagrali koncert, ale no raczej ominą Polskę. Na szczęście żółwie mają moc! Ok, już, już wracam do imagina. Twój ojciec jest anglikiem i nigdy nie wiesz co twoi rodzice tak zawsze szepczą przed tobą. Coś w ostatnich czasach są tacy tajemniczy o.O
DING, DONG!!!
Ty - Otwieram, kto tam?
M - Ja, kochanie otwórz!
Ty - Już mamo! - krzyknęłaś do drzwi i otworzyłaś je. Weszła mama z tatą i cię przytuliła. Wrócili z Londynu! Twoje pierwsze słowa gdy ich zobaczyłaś: ''Co kupiliście?!'' i dostałaś odpowiedź: ''Coś, zaraz zobaczysz''. Otworzyłaś torby i zobaczyłaś pełno rzeczy z One Direction i autografy! 
Ty - Skąd je macie?!
M - To co zaraz się dowiesz, wyjaśni wszystko...
Ty - No to dawaj, z krzesła nie spadnę...
M - Twój tata, jest Anglikiem, i on ma syna z przeszłego związku, a tym synem jest... Liam Payne!!! I to do niego pojechaliśmy! - krzyknęła i cię przytuliła.
Ty - ... - stałaś w miejscu z miną ''poker face'', a w środku normalnie cię rozsadzało, nie wiedziałaś co mówić.
M - Kochanie? Coś się stało?!
Ty - ... - dalej to samo.
M - Jacob (twój tata) zrób coś z [T.I.]!!! Umiera!
T - Zaraz jej przejdzie! Zostaw ją! 
Ty - Nie ja żyję! To taki szok jakiś był.!
M - Mamy do niego numer, chcesz?
Ty - A jakże inaczej?!
M - Proszę.
Ty - Dzięki! - szarpnęłaś za karteczkę i pobiegłaś do swojego pokoju. Nie chciałaś od razu dzwonić, więc napisałaś sms: Hej, jeszcze się nie znamy, ale jestem twoją wielką fanką i jednocześnie przyrodnią siostrą xx Li - O hej, tak wiem, twoja mama i nasz tata mi o tym mówił. Wiesz że też kocham żółwie? Liam xoxo Ty - Oczywiście że wiem! Kocham żółwie i... Nie powiem ;D Li - I kogo?? Ty - Ciebie i resztę! Ok, pa, mama mnie woła xx Li - Pa, i kiedy byśmy mogli się spotkać? Ty - Nie wiem! - tak naprawdę nie wołała cię mama, ale nie masz nic na koncie... Zawsze tak jest!
Ty - Mamo! Doładuj mi konto!!!
M - Nie mamy teraz pieniędzy!
Ty - O boże... Nie no dzięki musiałam skłamać. 


Przepraszam że tak mało, ale się źle czuję i sami wiecie, napiszę część drugą jutro czegoś, może tego
Komentujcie, to będą części drugie !!!! (jaki oczojebny kolor ;D)   

1 komentarz:

  1. no to czekam na następną część ;) + fajnie by było gdybyś częściej dodawała imaginy !!

    OdpowiedzUsuń