I Love 1D

wtorek, 26 marca 2013

Little Mix, Zayn i ty cz.1

Hej! Chciałam napisać, że tyle was tu było, a gdzie coś po sobie zostawiliście? Komentarz, głos? Naprawdę proszę o więcej komentarzy. I dziękuję tym, którzy komentują i głosują :) Imag o Little Mix i One Direction:
Wyjaśnienia:
 Perrie - Perrie Edwards
Jade - Jade Thirlwall
Jesy - Jesy Nelson
Leigh - Leigh Anne Pinnock
Lucy - Twoja przyjaciółka (Lusi)

Opis ciebie w imaginie: Jesteś w zespole ''Little Mix'', Masz 17 lat (dzięki czemu jesteś najmłodsza z zespołu), ubierasz się przeważnie słodko, dziecinnie, czasem elegancko. Zakochałaś się w Zaynie, chodź wiesz że Perrie i Zayn są razem, ale nawet przez to nie znienawidziłaś Perrie i cały czas ją lubisz. Najwięcej czasu spędzasz z Niallem, który ciągle siedzi w domu i coś je ;D Jesteś szalona, słodka, czasem niemiła dla nieznajomych, kochasz zwierzęta i dzieci.


Twoja przyjaciółka: Ma na imię Lucy. Ma 18 lat. Czasami zazdrości ci tego że jesteś w zespole, jesteś sławna, bogata, tego że znasz One Direction itd. Ubiera się elegancko. Lubi styl emo, chodź mówi że nigdy by się w takie coś nie ubrała. Najbardziej z One Direction podoba jej się Niall. Jest szalona, ostra, niemiła, wulgarna, ale i tak ją lubisz za te wszystkie wady. Z twojego zespołu lubi tylko Jesy.


 Perrie - Chodź na te zakupy wreszcie, [T.I] wstawaj!
Ty - Yhy...
Jade - Idziesz kochana? No wstawaj, mamy tylko pięć godzin, a zanim my pójdziemy do centrum handlowego! Wstawaj!
Ty - Już...
Leigh - Nie to nie! Jade daj wiadro!
Jade - Stoi obok ciebie!
Leigh - O, jest. - powiedziała po czym poszła do kuchni po trochę wody, przyszła i cię oblała zimną wodą.
Ty - Aaaaa!!! Zabiję cię!
Leigh - To my powinnyśmy cię zabić, bo się spóźnimy do centrum handlowego!
Ty - Ok, ok, Jade daj mi nowe, SUCHE ciuchy... Proszę! - wyraz ''suche'' specjalnie zaakcentowałaś.
Jade - Sama sobie weź, ja jem!
Ty - No dobra, to chociaż Perrie da mi ręcznik!
Perrie - Jakbyś nie widziała, my wszystkie jemy, oprócz ciebie.
Ty - A chłopcy są, bo ja tak w samej mokrej bieliźnie?
Jesy - Nie ma!
Ty - Dziękuję. - podziękowałaś Jesy i szybko przebiegłaś do waszej garderoby. Założyłaś to. Poszłyście na zakupy, oczywiście nie odbyło się bez autografów i zdjęć z fankami. Kupiłyście trochę ciuszków, jedzenie, akcesoria i Perrie kupiła kilka figurek. Zaraz po zakupach, pojechałyście do jakiś stylistek i makijażystek. Zrobiła ci taki makijaż. Tak cię ubrała KLIK. I pojechaliście z zespołem do studia nagraniowego, niedługo nagrywacie nowy kawałek pt.''Change your life'' (naprawdę jest starszy). 

Perrie - Dzwonił Zayn, powiedział że on i reszta chłopców tu zaraz będą, bo chcą posłuchać czegoś fajnego!
Ty - Super!
Jesy - Jej!
Jade - Fajnie!
Leigh - No super!
Perrie - A później, ja i Zayn wyjeżdżamy na Hawaje! - po tych słowach zamarłaś.
Ty - Na ile?
Perrie - Jak najdłużej!


Przepraszam, ale nie mogłam napisać dłuższego, bo jutro występuję na apelu w szkole (jej ;-//) i jestem nieprzygotowana, pa!

  




3 komentarze:

  1. Super nie mogę doczekać się następnej części. Karina

    OdpowiedzUsuń
  2. Super <3 <3 A dodałaś byś też koma tu? http://take-me-home-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. http://photoblogbykarolina.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie
    fajny imagin

    OdpowiedzUsuń