I Love 1D

czwartek, 7 marca 2013

Niall i przyjaciele cz.1

I jeszcze jeden imagin, ale taki dziwny i krótki. I przedstawienie ciebie w tym imaginie:
Ty - osoba nieśmiała, skryta w sobie, bojąca się podejmować decyzje, tajemnicza, trudna do przekonania, myśli że jest najbrzydsza, najgorsza chodź wcale tak nie jest. Nietykalna, zmienna. Chodź zawsze byłaś jak [I.T.P].

Twoja przyjaciółka - wspierająca cię, ładna, szalona, wszystko musi mieć dopięte na ostatni guzik, kocha wyzwania, plotkara, zawsze chłopcy się w niej zakochują, flirciara itp.
  
+ Jesy i Jane to twoje przyjaciółki.

[T.P] - [T.I] chodź na zakupy!
Ty - Ale ja jestem brzydko ubrana! Nie idę!
[T.P] - Idziesz, albo cię wyniosę!!!
Ty - Ok, ale będą się ze mnie śmieli...
[T.P] - Przy mnie nie! Chodź!!! Niall na ciebie czeka!
Ty - No, ok... idę... - wzięłaś torebkę i poszłaś. Doszłyście za 25 minut, ponieważ co chwila [.IT.P] gadała ci o jakimś chłopaku w którym się zakochała. Nie obchodzi cię to.
N - Hej kochanie, chcę ci coś powiedzieć, raczej ja [I.T.P], Jesy i Jane.
Ty - Co takiego?
Jesy - Zmień swoje życie! Proszę cię!
N - Prosimy, jesteś nietykalna, jak ci i tajemnicza, tak dalej nie może być... - później zaśpiewali ci to: http://www.youtube.com/watch?v=ifRoMGG8Wvs (kocham to)...
Ty - Nie wiem jak to zrobić, wszyscy mnie krytykują!
Jane - To tylko ludzie, jak ty, ale oni są gorsi od ciebie!
Ty - Nie wiem jak zmienić życie!!!
[T.P] - Bądź z nami, my z tobą zawsze jesteśmy! Kochamy cię! I chcemy zadbać o ciebie!
N - [T.I] słuchaj one dobrze ci radzą! 
Ty - To zróbcie coś... - powiedziałaś i łza poleciała ci z oka, Jesy złapała cię za łokieć i pobiegłyście na jakąś wieżę. 
Ty - Co my tu robimy?!
Jesy - Powiedz co czujesz, krzyknij, nie bój się, jesteśmy z tobą... - Jesy mówiła patrząc się na ciebie i łapiąc za rękę. Wszyscy twoi przyjaciele zrobili to samo, i wkońcu:
Ty - Jestem [T.I i N] kocham swojego chłopaka Nialla Horana, swoich wiernych przyjaciół Jesy Farrell, Jane Jagger oraz [I.T.P i N]. Nienawidziłam życia, ale przyjaciele pokazali mi, jakie jest ono piękne, kiedyś patrzyłam w ziemie płacząc że jestem najbrzydsza i najgorsza, a teraz z ochotą witam każdy swój dzień! Tak KOCHAM ŻYCIE i chcę żyć tak jak mam to na myśli, chcę się rozerwać, zasmakować życia! Bo je kocham! Biorę wszystko dla siebie całe życie! Kocham was, Jesy, Jane, [T.P] i Niall! Kocham żyć!!!!
Jesy - Kochana, tak jest! Kochamy cię! 
N - Trzymaj tak dalej!
[T.P] - Super! Kocham cię!
Jane - Oczywiście że trzymaj tak dalej!
N - I [T.I] miałem ci coś powiedzieć, i tym czymś jest to że ja z tobą zrywam, sorki! Pa!


Taki tam krótki! Jedna część, jutro druga! Ja też powiem Pa!         
      

2 komentarze:

  1. Yy hahahaha leżę i nie wstaję Xd śmieszne zakończenie, nie powiem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. jebłam i nie wstaje..ale beka..

    OdpowiedzUsuń