I Love 1D

sobota, 16 marca 2013

Niall i przyjaciele cz.2 i ''Przystojniak z 1D''

Przepraszam że długo nie pisałam, ale no nie miałam czasu. Dzisiaj miałam napisać coś prędzej, ale w moim mieście był kręcony ''Harlem Shake'', i z przyjaciółką byłyśmy tam ;D Nie napiszę kim byłam, ale przeważnie byłam z przodu. Spodziewam się że filmik trafi do internetu jeszcze dziś. Mieszkam w Brodnicy, więc pewnie jego tytuł będzie brzmiał jakoś tak: ''Harlem Shake Brodnica''. Nie wiem, nie dostarczono mi takich informacji :D Muszę napisać imagina, będzie on o Niallu cz.2, chciałam o Harrym, ale trzeba napisać części drugie. Proszę:

Ty - Co ty powiedział?! - krzyknęłaś, ale Niall był już za daleko aby ci odpowiedzieć.
Jane - Ty, ty, ty gnojku! - krzyknęła Jane jeszcze głośniej od ciebie.
Jesy - Co za debil, ona mówi ludziom że kocha Nialla, a on takie coś, o Bosz...
Ty - Ok, stało się, ja już idę do domu... - powiedziałaś ze łzami w oczach i smutkiem w głosie.
[T.P] - Niall? On taki nie jest! - [I.T.P] sprzeciwiała się słowom Nialla.
Jane - Nie idź, zostań, poczekaj!
Ty - Nie, idę do domu, jestem głodna! - no oczywiście że kłamałaś. Dziewczyny jeszcze przez ok.5 minut do ciebie coś krzyczały, ale udawałaś że nie słyszysz. Chciałaś teraz po prostu usiąść sobie na łóżku i się rozpłakać, ale wiesz że nie możesz, mówiłaś dziewczynom, że się poprawisz i musisz dotrzymać słowa. Musisz znosić krytykę innych, chodź ci się to nie podoba, bez Nialla jesteś nikim.
Ale to tylko ty tak myślisz... Powiedziałaś to wszystko dzisiaj ludziom i przyjaciołom, tylko po to żeby myśleli że jesteś dzielna i odważna, chodź tak nie jest. Lubisz ich i nie chcesz ich okłamywać, ale nikt cię nie będzie zmieniał. Czujesz się jakbyś była w nie swoim ciele, nie jesteś sobą... Dobra, w końcu jesteś w domu. 
Ty - Hej, Becky! - jak zwykle powitałaś swojego bernardyna http://milenasz122.files.wordpress.com/2011/03/p1010259.jpg  (jakby co to jest bernardyn)
Próbowałaś zapomnieć o tym wszystkim, robiąc sobie kawę i siadając na kanapie przed telewizorem. Nagle poczułaś bardzo mocny ból głowy... i spadłaś z kanapy...

Przepraszam że krótki,ale się śpieszę bo zaraz idę do koleżanki. I jeszcze jeden konkurs, który będzie przedstawiony w postaci ankiety, ''Przystojniak z 1D'', będziecie głosować w ankiecie, a ja podam zwycięscę jeszcze nie wiem kiedy, dobra pa, bo Wika się zaczeka ;D  

      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz