I Love 1D

czwartek, 18 kwietnia 2013

Harry, Holmes Chapell, co dalej? cz.1

Na początek, chciałabym was bardzo przeprosić za te nie pisanie, nie mam czasu i to może dlatego... Dzisiaj imag, który wymyślałam przed wczoraj:

Tłumaczenie:

[T.I] - twoje imię.
Kuki - twoja przyjaciółka (Polka).
Mik - Mikołaj, twój narzeczony.
Tomek, Kacper, Antoś, Staś, Dawid - koledzy twojego narzeczonego.


Ty - Mikołaj!!! - krzyknęłaś do swojego narzeczonego.
Mik - Czego?! - wywrzeszczał zaspany, zarazem zdziwiony tym, że nie często wstajesz o 5.00 rano.
Ty - Koledzy przyszli!
Mik - Czego oni ch... - nie dokończył ponieważ przerwał mu Kacper.
Kacper - Siema!
Antoś - Niezła laska z tej twojej narzeczonej!
Mik - Inaczej by nie była moją narzeczoną!
Antoś - Co robicie?
Mik - Spaliśmy? A po za tym, co robicie u mnie w domu o piątej rano?!
Staś - A tak przyszliśmy zajrzeć do kolegi, co już nie można?
Mik - Czemu o piątej rano?!
Dawid - Bo nam się nudziło.
Ty - Jesteście nienormalni!
Tomek - Nie wtrącaj się Laska! 
Ty - Świetnie... Spadówa mi z tego domu!!! - krzyknęłaś łapiąc wszystkich po kolei za rękę i wyprowadzając ich z mieszkania.
Mik - Dobranoc. - powiedział troszeczkę spokojniej i przekręcił się na drugi bok, by zasnąć. Ty w tym czasie gdy twój narzeczony spał, wzięłaś prysznic, zjadłaś śniadanie i ubrałaś się w jasne rurki, białą koszulkę z jakimś angielskim napisem i baleriny, a włosy związałaś w kucyka. Była już 9.00.
Mik - A śniadanie?
Ty - Ja jestem już po! Zrób sobie sam.
Mik - No dobra, ale się nie wyspałem!
Ty - A ja jestem bardzo wypoczęta, wiesz?
Mik - Taa, super... - powiedział po cichu i poszedł się ubrać. Później wziął jakąś torbę, pocałował cię w policzek i wyszedł z domu. I tak minęło kilka dni...

Ty - Nudy...
Mik - To może pójdziemy... - niedokończył, bo zaraz wpadli jego koledzy.
Ty - Dzwonek do drzwi też mamy...
Kacper - Ale mu chcieliśmy zrobić takie wejście!
Ty - Gangsty, chyba... - szepnęłaś do siebie.
Mik - Czemu znowu bez zapowiedzi?
Antoś - A co? Ciągle śpicie? 
Ty - Yhym... Nawet dobrze że wpadliście!
Staś - Widzisz Mikołaj?
Antoś - Laska się cieszy że wpadliśmy!
Ty - Ja też mam imię...
Tomek - Jakie?
Ty - [T.I]!
Antoś - Jakoś tak Laska bardziej do ciebie pasuje..
Mik - No właśnie Lasko!
Ty - Debile...
Dawid - Idziemy na plac zabaw?
Wszyscy (oprócz ciebie) - Taaak!!!
Ty - Z kom ja żyję...?
Mik - Ze mną... - powiedział i pocałował cię w czoło.

                                                                                     *** Miesiąc później ***

Ty - Mikusiu, ja wyjeżdzam!
Mik - Gdzie?
Ty - Do Holmes Chapel!
Mik - To się dobrze składa, bo ja jadę do Wielkiej Brytanii za dwa dni.
Ty - To ja już się pakuję!
Mik - Pomóc?
Ty - No możesz. - zaczęliście pakować wszystkie twoje rzeczy, zajęło wam to godzinę.
Ty - To chyba wszystko, pa!
Mik - Odwiozę cię!
Ty - Ok. - wsiedliście do waszego samochodu i pojechaliście na lotnisko. Poczekałaś trochę i wsiadłaś do samolotu, oczywiście najpierw zostawiłaś swoje bagaże. Usiadłaś na miejsce obok jakiegoś chłopaka.
Ty - Hej, będziemy lecieć w tym samolocie, kilka godzin, obok siebie,więc jestem [T.I]. - nie zauważyłaś że chłopak ma słuchawki w uszach, więc szturnęłaś go i powtórzyłaś.
Chł. - No cześć.
Ty - Gdzie lecisz? - jak zwykle palnęłaś coś głupiego.
Chł. - No raczej do Holmes Chapel...
Ty - No tak, sorki.
Chł. - Jesteś Polką?
Ty - Tak, i jestem z tego dumna. Dokładnie mieszkam w (nazwa miejscowości, w której się urodziłaś).
Chł. - Ja jadę do mamy do Holmes. A ty, po co jedziesz?
Ty - Szczerze mówiąc chcę odpocząć od narzeczonego. - powiedziałaś i zaśmialiście się.
Chł. - A właśnie! Jestem Harry!
Ty - No czegoś mi brakowało, nie wiedziałam jak się do ciebie zwracać!
H - Fajna jesteś..
Ty - Ty też Haroldzie! - I tak miło minął cały lot.

Ty - Dziękuję ci Hazzo, za miłe spędzenie podróży. - uśmiechnęłaś się.
H - Ja również dziękuję, może trochę dziwnie że pytam, ale czy chciałabyś się ze mną umówić w sobotę (jest czwartek) o 18, w parku, niedaleko lotniska
Kuki - [T.I]! Gdzieee jeeesteeeś? [T.I]?
Ty - Sorka, przyjaciółka, masz tu mój numer, ja lecę!


  Taki sobie, jutro następna część, a i jeszcze jedno! Wolicie żeby były linki jak jesteś ubrana itp., czy bez żadnych linków? Piszcie w komentarzach, pa!                   

                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz