I Love 1D

niedziela, 7 kwietnia 2013

Little Mix, Zayn i ty, cz.2

Hej! Udało mi się napisać posta, dzisiaj! O Zaynie i Little Mix:


Leigh - Żeby wam się tam dobrze wypoczywało!
Perrie - Dziękuję. - powiedziała z uśmiechem na ustach.
Ty - Taak, żebyś żyła krótko i nieszczęśliwie... - słowo ''Taak'' powiedziałaś na głos, resztę chyba niesłyszalnie.
Jade - Co powiedziałaś po cichu? - Jade znała twoją tajemnicę, że kochasz Zayna, więc powiedziała to specjalnie, chodź wszystko słyszała.
Ty - Powiedziałam żebyś przyniosła mi wodę do picia.
Jade - Jesy przyniesiesz jej wodę do picia?
Jesy - Już lecę! - pobiegła po twoją torebkę, którą zostawiłaś na krześle i podała ci wodę w plastikowej butelce.
Ty - Ja idę do środka. - powiedziałaś i weszłaś do środka studia nagraniowego. 
Leigh - Ok, chodźmy, już czas! - krzyknęła Leigh i pociągnęła dziewczyny za sobą.

                                                        Kilka godzin później.

Perrie - No w końcu!  
Ty - To ja zadzwonię do Lucy, żeby po mnie przyjechała...
Perrie - Ja z Zaynem, możemy cię podwieźć!
Ty - Nie dzięki...
Zayn - Cześć Perrie. - powiedział i pocałował ją w policzek.
Perrie - Hej kotku.
Ty - Czć, ja już idę.
Zayn - To pa!
Ty - Pa... - powiedziałaś cicho i poszłaś na korytarz zadzwonić do Lucy.
                                  Rozmowa z Lucy:
Lucy - Hej [T.I], co słychać?
Ty - Nic.. Tak dzwonię.
Lucy - Dlaczego płaczesz?
Ty - Zayn i Perrie jadą na Hawaje!
Lucy - Oł...
Ty - I po za tym, przyjedziesz po mnie?
Lucy - Oczywiście! Pa kochana. - odpowiedziała i rozłączyła się. Za jakieś około 15 minut, była po ciebie.
Ty - Hej, dzięki że jesteś.
Lucy - No widzisz, jestem super.
Ty - Taa, jak zwykle.
Lucy - Wsiadaj do samochodu, bo jak fotoreporterzy cię zobaczą, to będziesz miała przechlapane. W samochodzie mam kosmetyczkę, będziesz mogła sobie poprawić makijaż.
Ty - Jak zawsze jesteś kochana!
Lucy - Wiem, jedźmy! - i ruszyłyście. Jechałyście pół godziny, jak weszłyście do domu, od razu położyłaś się na łóżko Lucy.
Ty - Lucy, ile będę mogła tu zostać?
Lucy - Najlepiej całe życie!
Ty - Czyli ile chcę?
Lucy - Tak! Ale masz nieogar na głowie! Chodź zrobię ci troszeczkę loki, i zmienimy ciuszki! 
Ty - No dobra. - zrobiła ci loki, ubrała cię w butysukienkę, pierścionek i byłaś gotowa.
Ty - Ja nie umiem w takich butach chodzić!
Lucy - To pora się nauczyć! Zobaczysz jakie ja będę miała! - założyła buty, sukienkępierścionek i wyprostowała sobie włosy.
Lucy - Idziemy do klubu!
Ty - Co ty kurna powiedziałaś?!
Lucy - Idziemy do klubu, a myślisz że po co ciebie i siebie tak wystroiłam?
Ty - No jo... Ok, idziemy!
Lucy - Zamówiłam limuzynę! Będzie tak po gwiazdorsku! 
Ty - A czerwony dywan zamówiłaś?
Lucy - Dzwoniłam szlachto, ale nie chcieli mi dać!
Ty - Super. - powiedziałaś i zobaczyłaś że czarna limuzyna stoi pod domem. Pociągnęłaś Lucy za rękę i pobiegłyście do limuzyny.
Ty - To ja nam zrobię makijaż!
Lucy - Yhy. - sobie zrobiłaś taki makijaż i Lucy też.
Kierowca - Jesteśmy, wysiadamy laseczki! - wy się tylko zaśmiałyście i wyszłyście.
Ty - Wow, jaki tłum. - przepchnęłyście się do środka, pełno ludzi chciało od ciebie autograf, ale udawałaś że nie słyszysz, fakt, był tam tłum, więc mogłaś nie słyszeć.
Lucy - Patrz, Perrie i Zayn do nas idą!
Ty - O nie! Jak coś, jestem w łazience!
Lucy - Nie, nie, nie! - zatrzymała cię Lucy.
Perrie - Hej, nie wiedziałam że tu przyjdziecie, wow [T.I] i Lucy, umiecie chodzić w takich butach?
Ty - Ni...
Lucy - Umiemy, [T.I] umiemy.
Perrie - Zazdroszczę, ja bym nie umiała.
Zayn - Ja też.
Perrie - Głupku!
Zayn - Ej!
Perrie - Ja zamówię jakieś drinki, wy tu usiądźcie.
Zayn - Ok. [T.I] ładnie wyglądasz.
Lucy - O przystojny kelner, pa!
Ty - Lucy, ej, no cho...
Zayn - Ok, niech idzie.
Ty - No dobra...
Perrie - Jestem! Proszę, proszę i... gdzie Lucy?
Ty - Zobaczyła ładnego kelnera i wiesz... pobiegła za nim, jak pies!
Perrie - Ok, fajnie, więcej dla nas! - powiedziała śmiejąc się Perrie.  - Dryń, dryń!
Perrie - Mój! Sorry.. - rozmawiała z 5 minut, a ty i Zayn, nawet się nie odzywaliście.
Perrie - Ja muszę jechać, Zayn zostań, pilnuj [T.I]! Pa!
Ty - Ej! Nie jestem mała!
Zayn - Jesteś, jesteś!
Ty - Wcale że nie!
Zayn - Wcale że tak!
Ty - Nie!
Zayn - Dobra, bo zaraz nas cały klub usłyszy!
Ty - Czyli nie jestem mała?
Zayn - Może trochę...
Ty - Ja ci dam! - krzyknęłaś śmiejąc się i uderzając Zayna lekko w ramię.
Zayn - Ała!
Ty - Boli?
Zayn - Nie.
Ty - To super. Aha, i ty też ładnie wyglądasz. - uśmiechnęłaś się do niego, a on odwzajemnił uśmiech.
Ty - A czy wy nie powinniście być na Hawajach, raczej jechać, czy tam lecieć?
Zayn - Powinnyśmy, ale trochę się pokłóciliśmy i jakoś tak wyszło.
Ty - Nie widać po was.
Zayn - Bo musimy udawać, że się bardzo kochamy...
Ty - A tak nie jest?
Zayn - No nie, już od roku tak nie jest...
Ty - Szkoda.. - udawałaś że ci ich szkoda, ale jakoś fajnie się czułaś. Bo Zayn może być twój!
Zayn - Chcesz następnego drinka?
Ty - Nie dziękuję.
Zayn - Zatańczysz?
Ty - Z miłą chęcią. - uśmiechnęłaś się i poszłaś z Zaynem na parkiet. 
Zayn - Świetnie tańczysz!
Ty - Dzięki, ty też świetnie wywijasz! - zaśmialiście się. Tańczyliście do około pięciu piosenek i nie byliście w ogóle zmęczeni. Nawet zapomniałaś o Lucy. 
Zayn - Wygodnie ci w tych butach?
Ty - No właśnie nie. - powiedziałaś, ściągnęłaś buty i gdzieś je rzuciłaś.
Zayn - A co z butami?
Ty - Bo ja wiem? - śmialiście się. Ciągle o czymś gadaliście.
Zayn - Jesteś jeszcze fajniejsza niż myślałem, wiesz??
Ty - No widzisz, a ja wiem już od dawna że cię kocham... Raczej..
Zayn - Ja też cię kocham. - pocałował ł cię.
Ty - A Perrie?
Zayn - Między nami wszystko skończone, ona ma kochanka, to dla niego tak szybko się stąd zerwała.
Ty - NNie myślałam że to się tak skończy...
Zayn - Ja też nie! Ale jest  lepiej z tobą, niż z Perrie.
Ty - Dziękuję. - pocałowałaś go. Do klubu weszli chłopcy z One Direction i podeszli do was.
Lou - Siemka, wy razem?
Ty - Yhy.
H - - Nie wnikajmy. - powiedział i zaczęliście tańczyćtańczyć. I tak minęła wam reszta dnia, lub już nocy. Ty i Zayn jesteście razem, a Perrie nie ma nic przeciwko temu. Lubisz Perrie cały czas, ona ciebie też.


No i koniec...


                                     
                                                       

3 komentarze:

  1. fajne :D będzie następna część? xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, szczerze mówiąc nie myślałam o tym :)

      Usuń
  2. ok ale napisz wiecej

    OdpowiedzUsuń