I Love 1D

środa, 22 maja 2013

Zdjęcia i imaginy z gifami

Hej! Dzisiaj tylko zdjęcia i imaginy z gifami, jutro imagine, może nawet dwa.

1) To mnie rozwaliło ;D





2) xD


3)
 



4)

5)


Jeszcze kilka imaginów z gifami :)


1)  Zayn! Robię ci zdjęcie pamiątkowe, uśmiechnij się!
Zayn:

 

2) Nie wiem dlaczego, ale lubię gdy przystojni chłopcy rapują...
1D: Tak?

 Ty - Żartowałam, ale chciałam zobaczyć was w takiej wersji!

3) Wchodzisz do domu 1D z zakupów i tam: 1D: To Ty!


Ty: Co takiego?
1D: Wzięłaś koszulkę Harrego!
Ty: O tak! Harry masz taką ładną koszulkę, tak ładnie na mnie leży!

 Harry: Oczywiście.






4) Nie ma cię w domu tydzień, przyjeżdżasz po tygodniu a tu:




Harry: Hej.
Ty:



 Ty: Co jeszcze głupiego robiłeś jak mnie nie było?
 Harry: Hmmm...















Harry: Szczerze mówiąc nic ciekawego.




Ty: To dobrze, już myślałam, że byli tu chłopcy i robiliście różne rzeczy, ale to dobrze że nic się nie działo.



 Ok, koniec, pa, pa!
 

3 komentarze:

  1. o bosh, nie mogę z tego ostatniego :D
    Hazza w wersji ''Nie mamo, nie było tu żadnej imprezki'' Swoją drogą oglądałaś może wczorajszą Ukrytą Prawdę? haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha uwielbiam imagify *.* xx.

    OdpowiedzUsuń
  3. niezłe zrób więcej:D ♥

    OdpowiedzUsuń