I Love 1D

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Imagify *.*

Heej! Dziś imaginy z gifami lub same gify ;) I proszę o komentarze do posta o Harrym, z góry dziękuję :)

1. Ty - Niall, wyjeżdżam na tydzień do kuzynki, śniadanie, obiad, kolacja, robisz sobie sam!
Niall: C-c-co?





2. Ty - Lou! Za to że zjadłeś wszystkie marchewki do obiadu, nie dostaniesz ich przez miesiąc!
 Lou: No weź...


3. Ty - Hej chłopcy, wróciłam z zakupów, kupiłam wam...
1D - Hej [T.I]!
Liam - Żółwia masz?
Ty - Liam, wypadło mi z głowy, naprawdę przepraszam!
Liam - Spoko...





Ty - Ale na pewno się nie gniewasz?
Liam - Yhy..





Ty - To świetnie!

4. Ty - Lou? Ładnie wyglądam w tych spodenkach?
Lou - Yhymm...





Ty - Czyli nie.
Lou - Ale ja powiedziałem tak!


Ty - Ty zawsze tak mówisz!

5. Czym się różni Niall od Harrego?
Niall:





Harry:





;D

6. Niall:





I to tyle bo naprawdę nie mam na nic pomysłu, pa!




1 komentarz: