I Love 1D

piątek, 12 lipca 2013

Louis, udawana dziewczyna cz.1

Teraz imagin o Lou :) Dedykuję go mojej kuzynce - Jagodzie :> Z którą przetańczyłam cały wieczór do piosenki - Bubble pop xD P.S. Umiem już go ;)

Chodzisz z Louisem Tomlinsonem z 1D. Jesteście parą już od ponad roku. Jego fanki Cię uwielbiają, ale oczywiście jak każda gwiazda - niektórzy by Cię najchętniej zabili.. Wszyscy mówią że tylu ludzi cię kocha, ponieważ jesteś piękna, seksowna i masz styl. Nie wiesz jak jest naprawde. Teraz wróćmy do związku - twojego i Louisa. Bardzo często się kłócicie, przeważnie o to że to Ty dominujesz w tym związku. To Ty co wieczór chodzisz z przyjaciółmi do klubów, to Ty flirtujesz z innymi chłopakami na boku, to Ty nie odbierasz od niego telefonów gdy jesteś zajęta czymś mniej ważnym, lub ci się nie chce i to Ty potrafisz cały dzień się do niego nie odzywać bez powodu. Lou zawsze mówi że jesteś francą i że gdyby menadżer mu nie kazał z tobą chodzić to byście się nawet nie znali, a on by nadal chodził z Eleanor. To zaczęło się tak: Menadżer 1D szukał nowej dziewczyny dla Lou, ponieważ chciał zrobić nową aferę, miało być tak że on i jakaś zwykła dziewczyna (ty) zaczniecie ze sobą flirtować, paparazzi to zobaczą i bum! O wszystkim dowie się El i koniec idealnego związku. A Lou i Ty zostaniecie parą. A skąd on Ciebie wytrzasnął? Otóż tak: jesteś     córką     kuzyna       menadżera      Lou. Proste? Bardzo.


Siedzisz na kanapie w salonie i czytając swój ulubiony miesięcznik czekasz aż przyjdzie Lou. - Dziesięć minut temu dzwonił że będzie za pięć minut. Spóźniony! - myślałaś, a z zamyśleń wyrwał cię dźwięk przekręcanego klucza. Pan Tomlinson przyszedł.

- Pięć minut spóźnienia. - powiedziałaś stanowczym głosem.
- I? Ty zawsze się spóźniasz. Wczoraj miałaś wrócić od Willa o 21.00, a wróciłaś po drugiej... Kto tu jest spóźnialski?
- Nie mówiłam że jesteś spóźnialski. - powiedziałaś przewracając na następną stronę gazety.
- Czemu ja jestem ci aż tak obojętny? - zapytał wyrywając ci gazetę z ręki.
- Zostaw to! - krzyknęłaś tak głośno, że wszystkie światła u sąsiadów się zapaliły.
- Jak odpowiesz!
- Spadaj, mam więcej gazet.
- Czemu mi to robisz, za co mnie tak nienawidzisz? Nie widzisz nic po za czubkiem swojego nosa!!! - Kochanie, ja po prostu taka jestem. Mogłeś to przemyśleć zanim się do ciebie wprowadziłam. - powiedziałaś łagodnie, podchodząc do niego bliżej i całując go namiętnie w usta.
- Jakbyś była brzydka, jakoś bym mógł z tobą zerwać, ale no ja się w tobie zakochałem!
- Miłość potrafi być ślepa.. - szepnęłaś mu do ucha, przechodząc obok niego.
- T.I ! Po co idziesz do garderoby?
- Nakarmić krowy!
- Gdzie będziesz szła? - powiedział spuszczając głowę na dół.
- Do Mary, nie mów już do mnie nic więcej, bo chcę się przebrać! - weszłaś po schodach, na górze skręciłaś do swojej garderoby. Założyłaś białą bokserkę, obcisłe spodenki full cap obwiązałaś go czerwoną bandamką do tego założyłaś czerwone converse  i wyszłaś z domu, wróciłaś ok. 01:00 w nocy. Otworzyłaś drzwi i po cichutku wzięłaś prysznic, założyłaś na siebie swoją piżamkę, w którą wchodziła biała bokserka z Myszką Minnie i czerwone spodenki w białe kropki, założyłaś kapcie i  weszłaś do sypialni. Na kanapie zobaczyłaś zapłakanego Louisa. Zrobiło ci się go żal. Podeszłaś do niego i go przytuliłaś.

- Zostaw mnie! Mój menadżer powiedział że jutro mam z tobą zerwać, jak jesteś taką francą!
- Przepraszam Loui.. - wyszeptałaś, po czym z oka wyleciała ci pojedyńcza łza. Dopiero teraz zrozumiałaś jaka jesteś dla niego.
- C..co?
- Ja już się ten teges.. No spakuję..
- Cześć.. - wyszłaś z pokoju Louisa, później już z pełną torbą z mieszkania, zadzwoniłaś po swojego ojca żeby po ciebie przyjechał, wsiadłaś do samochodu i wróciłaś do swojego rodzinnego domu.

Nie wyszedł, nie podoba mi się, opinię zostawiam wam, nie wiem kiedy dodam nn część. 

                                    Komentarz = więcej imaginów

3 komentarze:

  1. Mi sie tam podoba :oo bardzo ciekawe i ne moge sie doczekac jak napiszesz next'a, bo jestem strasznie ciekawa co bedzie z nimi dalej *___*

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski *-* Dawaj jak najszybciej nexta kocieee <333

    OdpowiedzUsuń