I Love 1D

czwartek, 15 sierpnia 2013

Przeczytaj jeśli chcesz trzeciej części imagina o Louisie!

Hej! Mam taką prośbę do was. Jeśli pod w tym tygodniu, pod byle jakimi imaginami, nie napiszecie komentarza, nie dostaniecie imagina o Louisie, udawanej dziewczynie cz.3. Jest już prawie napisana, ale jeśli ja nie widzę komentarzy, pod imaginami, to nie chce mi się ich pisać, wiedząc że i tak nie zobaczę komentarzy pod postami. W niektórych postach mam ponad 600 wyświetleń, wiem że to mało, ale góra 2 komentarze pod tyloma wyświetleniami? Naprawdę? Może mówicie sobie teraz:"A czego ona oczekuje?", ale naprawdę pisanie imaginów jest już coraz bardziej męczące... Doceńcie to że chcę jak najlepiej napisać imaginy, poświęcam na to dużo czasu, że moim internetowym marzeniem jest to żeby mój blog był na Google wyświetlany pierwszy gdy wpiszecie sobie:"Imaginy o One Direction", ale jeśli mam tylko 2 komentarze pod postami, to szanse na to są nijakie... Gdy patrze jak jedne z tych "sławniejszych" blogów napiszą że 80 komentarzy to mało, to ja bym była wdzięczna za dziesięć...

Komentarze 3+ = kolejna część Imagina o Louisie + uśmiech na twarzy Rebel :) 

P.s. Komentarz pod tym postem również jest zaliczany :) I z góry jestem Ci bardzo wdzięczna że dodałaś/eś komentarz :)

4 komentarze:

  1. Dodaj ten imagin o Louisie bo nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tylko ty jedna, nikt poza tobą nie zamierza dodać koma :(

      Usuń
  2. Dodaj tego imgina, proszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodaj go, plss ;)

    OdpowiedzUsuń